Home

Fostul meu angajator imi facuse cadou dormdeieri.com, pe vremea cand era actual. Acum, devenind fost, nu mai e cadou si trebuie sa platesc. Am tot intentionat sa platesc, dar chestia naspa e ca el sta cu mama lui aproape toata ziua si… mi-e rusine sa-mi fac aparitia. Parintii n-ar trebui sa te vada cu fosti niciodata. De cele mai multe ori, am gasit scopuri mai bune pentru 50 RON decat sa-i dau fostului. Am mancat, am baut etc.

Asa ca dormdeieri.com a ramas neplatit si fostul meu a devenit un fost furios si m-a dat afara de pe dormdeieri.com. De fapt, l-a suspendat fara sa ma anunte: „Fa-ti bagajele, salveaza-ti cacaturile ca ti-l suspend.”

Si uite asa, am ajuns pe-aici, un om al strazii, dorm pe unde apuc. Fostul meu o sa-si primeasca banii cand o sa am eu chef, pentru gestul de bunavointa efectuat de dansul. Sa fii sanatos, fostule, sa ti-o primesti pe la spate exact cum mi-ai dat-o tu mie la faza cu blogu’… Tot pentru 50 RON sa ti-o primesti si tu.

6 gânduri despre „Pe unde mai dorm de ieri?

  1. Prietene, tu ce auzi ce ineptii elucubrezi? Nu era interesul tau sa ai grija domeniului? Omul ti-a facut cadou un domeniu, ti-a oferit gazduire gratuita cat ai lucrat la el doar nu era sa iti plateasca gazduirea si mai departe. Si scuze de genul „era cu mama lui si imi era rusine sa-i duc banii” sunt cel putin penibile pentru ca tu nu ai rusine. Daca exista un dram de pun simt la tine nu ai fi scris un asemenea articol.

Lasă un răspuns

