Home

Bunicul meu a murit la data de 8 martie. Am ramas cu un prosop legat in jurul umarului, dupa ce l-au bagat in groapa. Asta din cauza ca am ajutat cu sicriul, din cate am inteles. Acum am o bucatica mica si neagra de material textil pe care o tot plimb la piept tot timpul. Inca incerc sa-mi dau seama ce ar trebui sa fac in continuare si cum ar trebui sa fiu.

Vreau sa tin doliu 40 de zile, dar nu stiu sigur daca o sa reusesc. Nu stiu exact ce presupune, care e setu’ complet de interdictii, dar stiu sigur ca nu te barbieresti, nu faci sex, eviti sa asculti muzica si sa te distrezi, la fel si cu injuratu’. Banuiesc ca o sa incerc sa tin doliu cat mai mult.

A fost ultimul meu bunic si a insemnat foarte mult pentru mine. El a fost in preajma in timp ce m-am maturizat si am avut foarte multe de invatat de la el.

Mi-am iubit toti bunicii la fel de mult, dar atunci cand nu mai esti ciutan parca e mai greu pentru tine atunci cand pierzi pe cineva drag. Cand eram mic ii ziceam „tataia Mitica”.

4 gânduri despre „Doliu

Lasă un răspuns

