Home

Fact: Am incheiat contract cu UPC ptr. televiziune digitala si internet in decembrie, promotie de 3 luni abonament gratuit.

Fiction: Televiziunea digitala.

Result: Cand echipa de cablare s-a prezentat la mine acasa, mi-au zis ca nu e disponibila decat televiziunea prin cablu analog in zona in care locuiesc, pana prin martie cand se mai extinde reteaua digitala.

Intermission: Am acceptat ce mi s-a dat si mi-am continuat viata.

Sequel: Azi m-a sunat o pipita sa imi prezinte pachetul de televiziune digitala, care se vinde la promotie. Am intrebat-o: „Am retea in zona in care locuiesc? Ca acum 3 luni n-aveam”. Mi-a zis ca ma suna ea, imediat dupa ce verifica.

Conclusion: „Din pacate nu exista semnal in zona dumneavoastra, o zi buna, la revedere!” Atat mi-a zis cand m-a sunat a doua oara, n-am apucat nici sa-mi iau la revedere sau sa-i cer numaru’ de telefon. Norocu’ meu ca traiesc intr-o era moderna si ca mi s-a afisat numaru’ pe display-ul telefonului mobil.

Outcome: Nu traiesc intr-o era asa de moderna, o sa ma tarasc inapoi in grota mea plin de pareri de rau si fara televiziune digitala si-o sa-mi continui viata in mizerie, saracie si ignoranta.

Lasă un răspuns

