Home

Gluma-i gluma, dar unii o ard extrem de dubios. Eu, de exemplu, am barba mai deasa pe o parte, din cauza ca dorm cu acelasi obraz pe perna in fiecare seara, asa ca mi s-a tocit parul. Sunt meticulos, ce pot sa zic.

Am avut o revelatie, e 3 dimineata si mi-am dat seama ca de Craciunul viitor as putea sa dau lovitura cu niste Mosi Craciuni de plastic cu baterii care sa danseze, sa dea din clopot si sa cante „Jingle Bells” intr-o varianta foarte manelizata. Sper sa nu fie nimeni indeajuns de cretin incat sa-mi fure ideea de pe blog 🙂 sau… sper sa nu existe nimeni destul de cretin incat sa fi inventat asa ceva deja.

Auditie placuta… cred.

Manele Crestine – Pista 1 (adica Track 1)

Un gând despre „Sa stii cand sa zici „NU!”

Lasă un răspuns

