Home

Vineri seara la birou, o iau razna si mi-e dor de acea ea. Sa pun mana pe telefon si sa sun?

2 gânduri despre „Melodie de iubit femeia

  1. Melodia e chiar foarte buna. Faza e ca nu-mi plac porumbeii, fiindca am 2 care guguie in fiecare zi la mine pe balcon. Stii ce romantic e sa te trezeasca 2 porumbei la 6 dimineata cand tu ai adormit la 4 noaptea? Sunt niste bestii, o sa fac cateva capcane cu lat si o sa iasa o ciulama pe cinste. Eu ii gonesc si ei se tot intorc sa se phooota la mine pe balcon, niste nemernici. Nu mai zic de gainat(z). Vezi tu, mi-ai provocat traume imense cu acest videoclip, daca ma vor intreba la beci de ce am iesit cu arma pe strada si am tras la nimereala in dragii mei compatrioti, le voi spune militienilor ca tu esti de vina, cu porumbeii tai!

Lasă un răspuns

