Home

Haha! Uite shaule, chestia asta e de la noi din cartier! Si poza si melodia.

Am un prieten care face muzica si mai demult ne-am gandit noi doi sa desenam o centrala termica de la noi din cartier. Asa, de amintire. Dupa doi ani au varuit-o, dar a ramas amintirea. In seara aia mai era si Pope cu noi, tinea de 6. Dar a tinut degeaba, ptr. ca atunci cand mai aveam 5 minute si terminam a trebuit sa fugim.

Abia tineam pasu’, printre stradute, printre blocuri pana acasa, zornaiau sprayurile in rucsac de parca eram o vaca cu talanga. Au trecut 3 ani de-atunci? 4? Nici nu mai stiu. Parca si muzica lui suna altfel.

Un gând despre „Opera mea, opera ta

  1. mersi punk! adica crash ..ori mai simplu :cristi ..sau mai bine shaule ..ca doar esti de`al nostru din poarta 6 . haha . ce vremuri ?! a? mi`aduc aminte .. mi se pare ca uitasem pe cineva in mod premeditat atunci :)))) dar asa a fost clipa ..frumos si palpitant . iar pope .., nici cu desenu nici cu pazitu 🙂 .Mainile sus pt Poarta 6 .

Lasă un răspuns

