Home

E al dracului de noapte in noaptea asta. Parca e cea mai neagra noapte, dar nu stiu de ce am senzatia asta. Citeam mai devreme ceva scos din putul gandirii unei adolescente si am ramas putin pe ganduri. Dup-aia am stat de vorba cu prietena la telefon putin si mi s-au implantat mai adanc gandurile alea.

Eu nu ma mai intrebam de mult timp cat de egoist sunt. Si nici nu ma intrebam de ce sunt. Sunt si atat. Dar a inceput sa-mi cam para rau putin, in general de ceilalti, in special de mine. Pentru ca din egoismul meu nu numai ca ranesc, dar am si eu de pierdut. Pentru ca, uneori in viata, atunci cand lovesti, ori esti lovit inapoi, ori data viitoare nu vei mai avea in cine lovi. Evident, cand stau sa ma gandesc ca am si eu de pierdut, pur si simplu asta e o dovada de egoism. Adica, de ce-mi pasa mie ca am de pierdut? Fix in momentul in care-mi pasa despre acea pierdere, atunci sunt egoist. Hai ca nu-i o subtilitate asa de greu de inteles.

Cum si de ce sunt egoist? Pentru ca: atunci cand vine vorba de sentimentele altor persoane, nevoile lor, placerile, planurile si ideile nu ma intereseaza aproape nimic, nu depun nici cel mai mic efort ca sa ajut pe cineva, ca sa satisfac nevoile cuiva, o vorba dulce nu spun cuiva ca sa ung pe suflet, nu stau sa ascult, nu-mi pasa. Atunci cand vine vorba de propriile mele capricii, nevoi, sentimente… se schimba foaia. Eu sunt cea mai importanta persoana pentru mine, intai imi satisfac mie poftele, dup-aia ma gandesc la ceilalti, daca mai am chef sa ma gandesc, daca nu… maine. Sunt foarte sensibil si imi pot fi ranite foarte usor sentimentele, ma simt jignit din aproape orice si din 5 propozitii cat ai tu chef sa ma bagi pe mine-n seama, mai mult ca sigur o sa ma supere, enerveze, jigneasca, respinga una dintre ele.

Cand sunt nefericit recunosc cu greu asta, trebuie sa ma intrebi de vreo 50 de ori ce am patit ca sa-ti spun, altfel o sa-ti raspund de fiecare data ca „n-am nimic”, exact ca un baietel de 7 ani caruia ii e rusine sa mai planga atunci cand a cazut la fotbal si incearca sa faca pe curajosu’. Si daca-s nefericit, in maxim 10 minute o sa gasesc un cacat – probabil nesemnificativ – si o sa ma bucur atat de tare de el incat o sa uit de tot si de toate.

Pana acum, asta-s eu. Ah, nu am wallpapere cu fosta, iubita, sora, mama, verii, viitorii mei copii, pentru ca nu „idolatrizez” oamenii la care tin. Adica nu vreau sa le vad mutrisoarele alea mici pe desktopu’ meu, mi se pare ridicol si putin cam trist (vezi ca ti-ai pus icoana de la Firefox peste ochiul meu stang!!!). Si daca vad ca ti-ai pus wallpaper cu un bebelus balos, care din intamplare e si copilul tau, o sa rad de tine si cu curul.

Doar ce v-am demonstrat cat de mult pot sa scriu despre mine. Si mai am o gramada de zis, dar mi-e foarte lene. Pot sa vorbesc despre mine foarte mult, pentru ca-s multe chestii la mine – probabil neimportante – care ma fascineaza! Sunt cea mai importanta persoana pentru mine, imi sunt eu mie insumi un fel de deitate, daca intre timp fac rost si de cativa fani sau acoliti sau orice, cu atat mai marfa. Nu m-ar face decat sa ma simt mai bine.

3 gânduri despre „Eu mie imi sunt

  1. ca sa nu mai spunem ca trei sa-mi dai 50 de lei de juma de an si nu mai poate omu sa dea de tine…si nici tu sa dai un semn…

Lasă un răspuns

