Home

„Sa zici mersi ca nu-ti fut doua flegme in gura, du-te in pula mea!” urla patronul catre angajata.

Eu n-am nimic cu el ca-i turc, dar am ceva cu el ca-i nesimtit. Mai am ceva cu toti ca el care au venit in cacatul asta de oras de parca le-ar apartine si-si bat joc de clasa muncitoare.

Nu-s impotriva natiei din care provine fiecare, dar sunt impotriva nesimtirii si prostiei. Nu mi se pare ok  sa te duci intr-o tara si sa faci acolo ce vrei tu. Cand esti un intrus, un om venit din exterior, trebuie sa ai alta atitudine, pentru a-ti castiga dreptul de a trai intr-o comunitate.

Esti un om, la fel ca toti oamenii, esti tratat la fel, dar nu apartii inca acelei comunitati, pentru ca acea comunitate nu te-a imbratisat ca pe unul de-al ei, nu inca.

Aceeasi lege se aplica si la animale, daca v-ati uitat vreodata pe National Geographic. Si daca asta e nationalism, Karro, atunci nu mai avem ce discuta, intr-adevar. Mie mi se pare ca e doar bun simt si natura normala a lucrurilor. Unii au uitat ce inseamna sa fie umili.

Lasă un răspuns

