Home

Asta merita aia care se baga unde nu le fierbe oala.

Vorbesc acum despre aia care se aseaza la calculatoru’ tau – ca de-aia ii zice PC, ca incepe cu P de la „personal”, despre aia care iti intra in contul de e-mail, aia care se uita in telefonul tau mobil dupa ce au ei chef sa se uite, aia care iti cauta prin toate hartiile sa gaseasca istoria irefutabila a curului intors pe dos, aia care trag cu urechea la conversatii etc.

Da, puteti sa ziceti ca sunt un nefutut, daca aveti chef, dar e un lucru care ma face pe mine din cand in cand sa ma simt putin cam liber, dreptul asta al meu la intimitate, asa ca n-are nimeni voie sa mi-l violeze. Absolut nimeni.

Un gând despre „Ceva gros si tare infipt unde nu bate soarele

  1. Eu nu ştiu despre cine e vorba, dar crede-mă că nici mie nu-mi plac oamenii de genul..de ce trebuie să existe astfel de mentalităţi? De ce nu pot sta în ”banca” lor?

Lasă un răspuns

