Home

De azi nu mai am coleg de birou. Locul lui a fost luat de un „colaborator” care vine cu bicicleta la birou. Asta e clasica, comentati-o voi 🙂

Un gând despre „I-auzi, pula mea

  1. as zice mai multe despre locul tau de munca dar ma abtin cat inca mai pot. Oamenii sunt ciudati…inca nu l-am cunoscut pe actualul tau coleg, dar fie vorba intre noi…nici nu-mi doresc 🙂 by the way: Have a nice day :* >:D< eu am plecat pe peron sa-mi astept trenu` :)) [sa nu bei prea mult de 1 mai 🙂 ai grija de tine si de mami]

Lasă un răspuns

