Home

In seara asta am chef sa va arat cum isi bate joc asupritorul alb de omul de rand. Unii vor zice ca-s cam paranoia paranoic si am luat-o pe cai gresite, dar eu nu inteleg cum poate sa se afiseze un „aragaz cu 4 ochi” in fata mea si sa-mi zica despre niste Romani, Thailandezi si oameni din Groenlanda ca ar fi „off the grid”.

Adica de ce sunt „off the grid”? Doar din cauza ca McDonald’s si Nike nu au pus piciorul lor mare si corporatist in anumite parti ale globului, nu inseamna ca acei oameni sunt pe invers fata de noi. Te-ai gandit vreodata ca o femeie din Maramures spala camasa aia de 10 ori mai rapid, mai eficient si mai ieftin decat o masina de spalat Whirpool?

Iei niste locuitori de prin Cucuietii Din Vale, le dai ceva ce ei n-au mancat niciodata si ii arati pe sticla, ca sa ce? Ce demonstrezi? Ii mai imbraci si in costume traditionale, ca sa fie batjocura completa. Si ce demonstrezi? Se comporta cu un burger exact cum te comporti tu daca esti pus sa mananci cu betisoare chinezesti. Wow! Super interesant! Hai sa bagam obezitatea si-n cei care n-au cunoscut-o deja. Daca oamenii aia au mancat sanatos in ultimii 150 de ani, de ce sa nu-i corupem si pe ei? Hai sa mancam toti de la „Mec”, ce pana mea?

Norocu’ nostru ca acei oameni sunt puternici si inca au taria de caracter sa spuna „Carnea de foca e mai buna”. Campanie publicitara, se scot o gramada de bani de pe carca unor tarani care mananca niste burgeri. Dar e ok din punct de vedere moral sa faci o campanie de-asta?

E ok sa vii si sa te bati cu pumnu’ in piept „Eu sunt american! Ia si mananca asta si zi-mi daca iti place mai mult decat tocana de foca facuta de ma-ta”?

Fac market research si product research, dar sunt un dobitoc care nu stie daca Europa e o tara sau un continent. Eu sunt american!

5 gânduri despre „O lume reala

  1. Citesc cam ce scrii tu si nu prea imi place dar aici sunt de acord cu tine.Dar intr-o tara complexata de orice unde oamenii traiesc cu complexu inferioritatii de cand se nasc , iar atunci cand uita de el se uita la straini sa vada daca nu cumva el nu face ceva gresit fata de ceilalti…Cam la asta se rezuma Romania..Batjocura fata de oamenii corecti si simplii…Dar tu nu cumva ai Mercedes sau BMW??? A nu ai? Pai fraiere!!!!!

  2. Bai ce idioti!! Cat de megaloman sa fii sa faci chestii d-astea?!? Baga-mi-as p**a in ei de americani si in megalomania lor. Fac misto de taranii nostri autentici ca nu stiu cum se mananca rahatul lor.

Lasă un răspuns

