Home

Caut una care sa fie plina de oameni destepti, sa se dea salarii mari, sa aiba un portofoliu impresionant si contractele noi sa curga garla, preferabil din Constanta.

Oare o sa gasesc asa ceva vreodata? Merit, promit ca merit! Portofoliul meu? Pai n-am nevoie, doar ce am terminat de facut asta: http://travel.creative-minds.ro (design + cod)

P.S. Asta nu e demisia mea, nici concediat n-am fost(inca), doar imi dau arama pe fata. Aia de mercenar :))

2 gânduri despre „Caut agentie de publicitate

  1. cauti loc in agentie de publicitate si totusi asta e alegerea ta de typography? am crezut ca imi arde creierul pana sa termin de citit cele 4 randuri

  2. Am schimbat tema recent si tot textul (introdus in h1) a fost transformat. Cu tema veche arata bine, dar acum… s-a ispravit.

    Scuze ptr. inconveniente.

Lasă un răspuns

