Home

Ma dau cu capu’ de pereti. Imi pare rau ca n-am o camera de filmat de-aia super smechera sau ceva cu care sa capturez pe format digital mediul in care eu ar trebui sa lucrez. Peretele din biroul meu (unul dintre pereti)… hârâie!

Da, e ca sunetul scos de un pat vechi cu arcuri cand te futi in el. Doar ca un futai din-ala lent, de octogenar, o bagi, mai spargi o samanta, o bagi iar. Sau poate fi un hârâit din-ala nenorocit de la cacaturile alea de plastic care pufaie cand intrii in camera. Alea mi se pare ca au un piston si ala incepe sa hârâie dupa vreo 3 zile de activitate continua. Baga si el, dar pana cand?

E 10:32, am venit la birou de la 9:03 si hârâie incontinuu de atunci. Disper! Nu mai pot suporta, e un zgomot infernal pentru mine, simt ca de fiecare data cand aud sunetul asta aterizeaza cate un 747 la cateva sute de metri in spatele meu si drumul lui pe pista include un tur cu aripa dreapta pe de-asupra capului meu, inclusiv un clovn pe aripa care-mi face poze. Doare!

Si toate ca toate, sunt acuzat ca vreau sex. Ca si cum ar fi un lucru rau.

Lasă un răspuns

