Home

Am terminat facultatea. Ok, acum ce ma fac? Incotro ma indrept? Multi se confrunta cu intrebari de genu’ asta. Unii se pierd si se duc cu turma… spre masterat. O pierdere de timp, din punctul meu de vedere.

Ma uit la multi dintre ei si-mi dau seama ca sunt niste pampalai. Adica dupa ce si-au tocit coatele si si-au contorsionat creierii, acum cand trebuie sa ne arate si noua cum au invatat ei timp de 16 ani de scoala sa se descurce in viata… nu ne arata nimic.

Raman antrenati intr-o turma de oi (masteranzi, nu?) si se duc in continuare la scoala cu maputele lor si pixuletele lor cu mina parfumata. Scarbos! Si peste 2 ani sau un an? Cand se termina masterul, ce fac ei? Au terminat scoala si au chef sa se distreze, eventual sa „vada lumea” daca au si niste bani pusi de-o parte.

Se duc ei, vad lumea vreun an asa si… se trezesc ca au 26-27 de ani, necasatoriti, fara job in domeniul in care si-au luat diploma de master si eventual fara experienta. Cunosc o gramada care n-au experienta deloc, deci stiu despre ce vorbesc.

Ce ne facem cu ei? Ni-i punem in cap, ii angajam pe pozitii de „junior”, pentru ca desi diploma are greutate… lipsa de experienta are greutate mai mare. Entry-level, parca asa le zice la astia cu experienta mai putina de 3 ani. Ok, si acum ce?

Trece vremea si la 30-32 de ani au in sfarsit un loc de munca care merita pastrat din cauza salariului, dar multi dintre ei cred ca inca stau cu chirie, pentru ca nu prea i-a ajutat soarta. E bine asa?

Eu am terminat anu’ trecut in toamna si acum m-am saturat de „vazut lumea”, asa ca-mi trag cozorocu’ peste ochi si trec la treaba. Scuze ca m-a traznit futerea de grija despre altii la 12 noaptea, bafta in viata!

2 gânduri despre „Pana la urma

  1. Intrebarea este urmatoarea: Cine ii tine in carca pe acesti omuleti pana la 26-27 de ani? Cam mare luxul in ziua de azi, chiar si pentru ai` mai instariti financiar.

  2. mda…si eu cunosc…asta e sistemu` n-ai ce sa-i faci…doar sa fii smecher si sa-l pacalesti…dar in general prostii fac asta si traiesc bine mersi …si relaxati si asa mai departe

Lasă un răspuns

