Home

Vechiul Taclale (vis-a-vis de Casa Casatoriilor) a fost inchis acum ceva timp. Anu’ trecut dupa restante veneam si infigeam botu’ intr-o halba de bere rece acolo. Acum s-a deschis altceva in locul lui, Fusion Cafe. Am inteles ca au mobilier din lemn impletit pe terasa si de asemenea am inteles ca trebuie sa fac un website ptr. ei. Mi-e dor de Taclale. Fusion Cafe suna… infiorator!

2 gânduri despre „De la lume adunate

  1. Naspa.Mai tii minte ca intr-o zi cand plecam de la o restanta ti-am dat 50 lei? Cand ma suni sa mi-i dai? Ca au trecut vre-o 10 luni de atunci!

  2. o sa trec intr`o zi , de curuiozitate , sa vad ce era si ce`a ajuns bodega aia inghesuita. Ma leaga niste amintiri marfa de locu` ala.

Lasă un răspuns

