Home

Au fost tot timpul insemnari, dar blogul asta niciodata n-am fost eu. Acum cred ca in sfarsit sunt iar. A disparut sentimentul de ciuma, a revenit respectul de sine. Am ramas agatat de o chestie minunata in toti anii astia si nu am renuntat la ea nici cand 99% din inima mea batea pentru altcineva.

Am plans in casa ca un bou cand am rupt poza si dupa cativa ani mi-am umezit ochii cu respect in casa dupa ce am ars-o. As putea sa desenez poza aia in momentul asta, pentru ca si acum o am tatuata pe creier.

Amarul intotdeauna a avut si un gust dulceag, sunt un om care iubeste viata din plin si nu mi-e frica sa recunosc asta. Niciodata n-a existat refacere pentru mine, pentru ca tot timpul m-am refacut singur. Acum sunt timid, precaut, incerc sa fac ceva bun si fiecare secunda respirata urmeaza indeaproape o secunda de-a ta. Da, te-am vazut in patul meu cand ma uitam la ele.

Ne vedem la urmatorul concert OCS 🙂

3 gânduri despre „Insemnari

Lasă un răspuns

