Home

Da, m-am cam intors. Imi pusesem blogu’ undeva si oamenii aia facand un exces de zel l-au sters. Bag pula, iar sunt vagabond. Asta e, oricum era violet si culoarea aia parca chiar incepuse sa nu ma mai prinda. In afara de asta, mi-a picat bine o anume frantura de propozitie si chiar e in asentiment, azi:

„M-am drogat pentru ca mi-a placut, pentru ca am vrut […] pentru ca am vrut sa fiu cool, pentru ca nimeni nu ne-a spus care e treaba, am supravietuit si toate astea mi-au calit inima si caracterul si m-au condus acolo unde vroiam sa ajung.” Sisu Tudor

De ce o fi, oare? Pentru ca am tras pe nas saptamana trecuta si saptamana asta am iesit curat la un Drug & Alcohol test. Pentru ca niciodata nu m-a tras drogu’ pe mine, intotdeauna eu pe el si pentru ca in seara asta, chiar daca sunt fericit nu simt nevoia sa sarbatoresc si am spus nu catorva prize, la fel cum am spus nu si de cateva ori pana acum, cu alte ocazii. Cat timp ai asta sub control, esti ok din punctul meu de vedere, oricine dracu’ ai fi. Daca nu, esti un fel de mizerie.

Lasă un răspuns

