Home

Educatia mea aleasa ma impiedica sa fiu atat de cretin incat sa fac anumite alegeri in functie de partea patului pe care m-am trezit dimineata. Asa ca incerc sa folosesc tot ce am si tot ce stiu in avantajul meu. Iau problema, o frec bine, o prizez, o beau ca pe o cafea si o fumez, o intorc pe toate partile si o analizez, caut in DEX in cazul in care exista termeni care ma depasesc, daca am nevoie ma si sfatuiesc si deliberez.

Cu francezii, in mortii lor!

Asta cand e vorba ca ai de ales intre doua joburi, doua la fel de obscure dar la fel de promitatoare pe de-o parte. Doua cu avantaje si cu dezavantaje. Datele problemei au fost complexe, dar chiar daca am luat aceeasi decizie de 4 ori, tot am simtit nevoia sa dau si cu banul. Ca sa-mi confirme si providenta, sansa, elementul aleator, spiritele, destinul, norocul, spune-i cum vrei tu. O data furios, o data calm, o data drogat si-o data treaz. A 5-a oara a fost cu banul. Si tot asa a iesit.

Parca te simti mai bine dupa ce ai luat o decizie, asa-i?

Lasă un răspuns

