Home

Cand ajung acasa – si nu mai e mult pana o sa se intample asta – vreau sa-mi iau ceasul asta. Abia astept, m-am tot uitat la el pe net in ultima saptamana si mi s-a pus pata pe el.

Ma uitam la diverse modele de G-Shock si intr-o zi l-am observat pe asta alb in videoclipul de la I Need A Doctor, din greseala. Am avut o replica de G-Shock cand eram mai mic, cumparat din Marvimex de mama, cand eram prin clasa a opta, daca-mi aduc aminte bine. Era cel mai tare ceas pe care-l avusesem vreodata.

Baietii de la BB Collection sunt singurii care apar pe casio.com ca distribuitor oficial pentru Romania, asa ca o sa apelez la ei. Le-am lasat un mesaj pe pagina lor de facebook acum cateva zile si i-am intrebat cat costa acest Casio G-Shock DW6900NB-7. Au zis ca 550.99 lei, mie imi convine.

Pe http://www.ceasuri-pro.ro l-am gasit cu 499 lei, si fiind foarte zgarcit de felul meu, acum stau in dilema si ma gandesc. Sa-l cumpar de la Ceasuri Pro sau de la BB Collection? Daca ala de la Ceasuri Pro e o replica si dau 499 lei pe el, sunt un fraier, din punct de vedere tehnic. Daca il cumpar de la BB Collection si ala de la Ceasuri Pro era original de fapt, sunt si mai mare fraier, ca nu l-am luat pe cel mai ieftin. Eu ce sa fac?

G-Shock DW6900NB-7

Un gând despre „Cand ajung acasa…

  1. Eu zic pe ala mai ieftin, nu cred ca e replica si oricum daca platesti ramburs poti sa verifici intai coletu’ si dupa sa platesti

Lasă un răspuns

