Home

Mi-am adus aminte, cam dupa un an jumate, ca am si blog. Ce fraier am fost ca n-am mai scris… as fi avut atatea de impartasit. Nu ca ar interesa pe cineva, dar oricum tot timpul mi-a placut sa tin un  fel de jurnal si sa pun tot felul de mizerii pe el.
Am avut o perioada lunga in care n-am fost pe-acasa si in locurile prin care am fost nu am beneficiat de acces la internet. Nu, n-am fost la puscarie. Am fost plecat intr-un voiaj, dup-aia in altul, dup-aia in altul… si tot asa.

Am ajuns intr-un tarziu la concluzia ca-s aici, in mijlocul marii si am uitat de lucrurile care-mi placeau mai demult. Jocurile pe calculator, blogul, barurile alea jegoase de rockeri, droguri usoare etc.

Lucruri simple, care ma faceau totusi fericit. Oare asta se intampla cu toata lumea dupa ce trec de 25? Toti renunta la hobbyuri? Asta e tot? Se duce pulii viata noastra si „revenim” la ea subit si ocazional numai cand… avem timp?

Eu eram blogger, beam bere la 2L la scara blocului, aveam creasta si mergeam in Taclale, in Friends si in Vama. Am avut o perioada cand umblam si cu tipe, la un moment dat tin minte ca ieseam si cu o minora. Mi-am pierdut tarziu virginitatea pe fondul consumului excesiv de alcool si al lui Bryan Adams cu Summer of ’69. Dar ma trezisem pana la sfarsit. Voi ce erati?

Lasă un răspuns

