Home

Ma trezesc seara, cotrobai putin in camera mea de doi pe trei cautand chiloti curati si intru vreo cinci minute pe Facebook inainte de dus. In Constanta oamenii de seama mea ies cu nevestele in mall si cu nou nascutii impreuna cu prietenii lor cu copii nou nascuti si cu neveste. Femeile stau cu copiii in brate si cu un pahar de suc de portocale pe masa iar barbatii ating suav cate un iPhone.

Ce bine ca nu-s acolo, ca ma bufnea rasul. Daca treceam pe langa ei si-mi recunosteam vreun fost coleg m-as fi dus sa-l salut doar ca sa-l privesc in ochi cu un zambet plin de satisfactie. Nu inseamna ca nu-mi doresc copii sau nevasta frumoasa si desteapta si devreme acasa, dar… nu cred ca asa. E ceva nepotrivit, ceva parca nu se imbina cum trebuie.

As pune poza pe blog, dar mi-e aiurea pentru ca unul dintre ei mi-a fost coleg de facultate. Daca se cere, o sa-i cenzurez fata si o sa o pun, dar nu cred ca se va cere asa ceva, ca nu prea vine nimeni in vizita pe-aici.

Fostul bar Epoca Metalelor a avut recent peretii decorati cu flori, in conditiile in care acum vreo 6 ani am asistat acolo la o bataie strasnica cu picioare infipte in piept si sticle de Prigat sparte pentru a fi folosite inspre taierea inamicului. Asistat, pentru ca stateam cu sticla de bere intoarsa invers doar doar sa frig si eu pe cine se arunca spre masa mea. Din fericire n-a fost nevoie, ca probabil dadeam pe langa sau nu mai apucam sa dau si-a doua oara.

In patru ore mi se termina tura de noapte. Va fi… delicios!

Lasă un răspuns

