Home

Stau pe facebook din ce in ce mai multe ore legate si sunt oripilat aproape zilnic cand vad poze cu tipe care au trecut prin patul meu cand eram un tanar… tanar. Nu-mi vine sa cred ce nespalate. Stiu ca e o ofensa la adresa lor si o ofensa la adresa mea, dar tipele astea nu par sa fie prea spalate.

Stie cineva cum e atunci cand trebuie sa-ti mai golesti din sifonier pentru ca garderoba a devenit prea… diversificata? Cand treci prin toate hainele si te uiti la niste chestii, ridici din spranceana si iti zici „Nu-mi vine sa cred ce purtam la 17 ani”

Sentimentul ala ciudat pe care-l ai cand vezi un articol de imbracaminte care parca n-ar fi fost al tau niciodata – nu din cauza ca e furat, din cauza ca de fapt tu esti o persoana care s-a schimbat, a evoluat si nu te mai reprezinta deloc jacheta aia.

La fel si cu hanorachistele astea care se dau cu curul de tarana prin Vama Veche vara, dupa vara, dupa vara, dupa vara… Stiu ca-s foarte spurcat cand injur, imi pare rau – asa injur eu. Spurcat. Nu stiu ce era in capul meu. Aparent eram disperat. Trebuia neaparat sa ma culc cu cineva, ca altfel nu as fi ajuns cu tipa aia in pat nici intr-o mie de ani. Sau poate… eram si eu un hanorachist imputit?

hanorachist = persoana care poarta hanorac tot timpul

Lasă un răspuns

