Home

Acum, dupa ce am scris titlul imi amintesc o intamplare din Vama Veche de cand eram noi mai mici si incep sa ma oftic. Cred ca aveam vreo 21 de ani si eram beti intr-o… seara frumoasa de vara. Ca orice bautor profesionist, inainte de a te urca beat la volan impreuna cu prietenii tai beti e bine sa mananci ceva, asa ca ne-am dus la o shaormerie rosie pe colt fix vis-a-vis de Bibi Bistro.

La Bibi mancau bastanii pe vremea aia, adica aia cu bani, care avusesera si bani de concertul Iris din seara aia. Adica rockerii cu bani pana la urma, ca nu cred ca ar fi venit fiica lu’ Panseluta Feraru la un concert Iris. Cand o s-o vad data viitoare o s-o intreb daca Iris e genul ei. „Era” – ca am uitat ca s-a despartit trupa.

Si ne-am asezat noi la coada si in timp ce priveam noi pozele alea cu kebab cu niste priviri umede de caini, doi prieteni cu care salivam la coada s-au gandit ca ar merge o pisare inainte sa manance, nu de alta, dar daca e maioneza naspa, macar sa fie sarata lipia. Nu ma intrebati de unde stiu eu ca pisatul are gust sarat 🙂 sunt prea punk ca sa va raspund.

Am ramas singurel la coada si eram ultimul, asa ca am inceput sa ma uit dupa pizde, logic. Mai suceam gatul, mai faceam o pirueta, fandari nu faceam, ca nu stiam ce-s alea. Intre timp se baga un idiot inaintea mea impreuna cu pizda lui stramba, blonda si cu craci lungi. Avea niste craci asa de lungi, ca aproape ca l-am iertat ca s-a bagat in fata mea. Cred ca in betia mea, eram in stare sa mai fac foamea 5 minute in plus, doar ca sa ma mai uit putin la cracii ei. El nu mi-a atras atentia, dar era un idiot in camasa in carouri. Pe vremea aia se purtau camasile in carouri albe cu bej si pantalonii albi de canepa bej in Mamaia. Mamaia era trendsetter. Mamaia nu era cool.

M-am enervat si m-am asezat inapoi inaintea lui, ca el oricum era foarte preocupat sa-si linga femeia. Recunosc, sunt putin mai mic de inaltime si cred ca nu ieseam in evidenta, ca spre deosebire de alti rockeri mai rockeri ca mine nu miroseam a pisat.

Intre timp au aparut si cei doi domni sau trei – tin minte ca unul dintre ei era Croco, dar celalalt sau ceilalti chiar nu mai tin minte cine era, ca m-am combinat la atatea Vame cu atati prieteni ca am inceput sa mai uit. Si daca stai la o coada de studenti, astia sunt cretini la cap si unul tine coada pentru haispe ca e cam toti pentru unul si unul pentru toti in lumea lor.

Asa ca omul in camasa s-a infuriat cand a vazut ca s-a dublat coada la shaorma. Si a vrut sa aiba o conversatie inteligenta cu mine dar dupa ce a trecut de „Tu crezi ca esti mai punker ca mine cu creasta aia, crezi ca eu n-ascultam Sex Pistols cand eram ca tine” a inceput sa ridice tonul. Eu l-am ascultat senin, plin de admiratie si prietenii mei l-au intrebat daca vrea sa treaca inaintea noastra, daca asa i se pare lui corect. Nu mai tin minte cum a decurs totul dar stiu ca la un moment dat am plecat eu, stateam pe o bordura la colt de strada si unul dintre prietenii mei mi-a adus o shaorma. Animalul ala inca isi mai astepta mancarea, asa ca am inceput sa mananc din ea cu pofta, razand. Oricum erau doi bucatari in ghereta aia.

Tin minte ca totul a inceput cu „Auzi bai, tu vrei sa ma tii minte?” Da ma, boule. Te tin minte si-acum, ca era sa-ti iei bataie cu pizda de mana in fata la shaormerie pe colt. Daca tin minte bine Mustata l-a imbrancit si eu i-am zis lu’ Mustata sa il lase in pace ca eu ma duc sa astept pe bordura. Am plecat cu „luati-mi si mie o shaorma fara usturoi”.

Au trecut 6 ani de-atunci si m-a bufnit rasul dupa ce m-a invitat sora-mea intr-o rockoteca si am refuzat-o. Ce cacat sa fac acolo, sa pozez in boul cu camasa in carouri? Sa ma duc sa combin cea mai tare pizda de acolo dupa ce vede ce portofel gros am? E gros, ca am multe chitante in el. Le pastrez pentru decont.

Chiar daca mi-ar merge la suflet muzica, oare m-as simti in largul meu? Stiu foarte bine atmosfera, dar m-as simti ca apartin acolo? Nu, nu prea mai sunt punk. Unora ar trebui sa li se interzica sa traiasca viata de student dupa ce au terminat facultatea. Si eu am trait-o din plin.

Dar nu m-am gandit la toate astea cand stateam pe chat cu sora-mea si o refuzam zambind. Nu stiu la ce m-am gandit. La ce m-am gandit, oare?

Am fost in Mai prin Vama Veche. Mi-a placut.

Lasă un răspuns

