Home

Aseara m-am chinuit sa-mi asortez alcoolul baut in conditiile in care… nu sunt inca un adult responsabil. Pur si simplu pentru motivul ca n-aveam chef sa ma imbat. Si am reusit. Am ajuns acasa treaz dupa ce am mancat trei sferturi de pizza.

Dar cu insomnia aia ce-a fost? De ce a trebuit sa ma rascolesc in pat undeva intre vis si veghe intre 4 dimineata si 6? Ce cautam eu la 6:38 dimineata pe balcoon band 3 pahare de apa unul dupa celalalt? Recunosc, am reusit sa adorm dupa, dar nu asa mi-am cerut eu noaptea.

M-am saturat de rahaturile astea. Am chef sa ma plimb cu motocicleta din nou. Mi-e asa de dor sa ma plimb de asta vara si m-am plimbat cu alte motociclete dar cu a mea nu. De a mea mi-e dor.

2 gânduri despre „Asortam

  1. In primul rand: JESUS HOLY FUCKING CHRIST!!! dormdeieri inca mai traieste :))
    In al doilea rand: ti-ai luat motorul de „ahaha” timp si nici acum nu ti-ai luat permisul?
    In al treilea rand ( banca de la geam ): ca tot veni vorba de baut cand plm bem si noi o bere?

Lasă un răspuns

