Home

„You have a cute smile, but I haven’t shaved for a week or two…”

Intre azi si ieri, de parca eu as sti cand este azi si cand a fost ieri, incerc sa ma mai adun din cand in cand. Poate am 24 de ore de cand n-am mai dormit… si totusi sunt sociabil. Vorbaret, dar asa sunt eu cand sunt nedormit. Poate sar de la un subiect la altul cand discutam in avion, poate mi-e dor de cineva cand sunt singur intr-un pat pustiu.

Intre toate camerele de hotel niciodata nu te-am gasit pe tine. Da, bineinteles ca asta e viata pe care mi-o doream. Altfel mi-o faceam altfel. Dar este oare asta viata de care am eu nevoie? Este ceea ce ne dorim in acelasi timp si ceea ce ni se potriveste? De ce trebuie sa fiu mereu pe drum, mereu intr-un avion, aeroport, hotel, nava, taxi, autobuz? Se pare ca in toata alergatura asta am rareori timp sa stau intr-un pat gol cu o tigara si sa-mi mai adun gandurile pe o tastatura. Se pare ca am si mai rar timp sa stau intr-un pat cu cineva care-mi convine.

Zambesti altfel cu bani in buzunar, dar oare asta e destul? Care e punctul cand decizi ca banii nu sunt destul si trebuie sa mai invelesti si sufletul cu ceva? Care e punctul cand nu te mai multumesti cu o cafea si vrei mai mult de la viata? Vreau familie.

Lasă un răspuns

